Audi maakt abrupt een onnauwkeurige vastberadenheid om het begrip te verbeteren.

We moesten herhaaldelijk uitleggen hoe de nieuwe modelnaammethode die de Duitse autofabrikant in artikelen over Audi gebruikte. Omdat het product dan gooit het over een totaal andere speer, dat was alles voor alles.

Een onverklaarbare beslissing. Men lijkt eindelijk de nieuwe naam voor Audi te begrijpen, die nu heel anders moet zijn.

Audi’s oude, nieuwe oproepsysteem

Nog een keer. Je wist al dat de QSWs zijn voor de SUV’s en crossovers, en de ASW’s voor de auto’s, sedans en treinauto’s. Audi heeft echter onlangs besloten dat al zijn elektrische voertuigen een gelijk bereik kunnen krijgen, terwijl de gasvoertuigen nu een oneven aantal krijgen.

Zo kreeg de A6 Avant, een energiestationwagen, en de zoon van de A4, , een andere naam vanwege zijn zuinige ontwerp.

Audio-gebaseerde nieuwe design merkstrategie

Weet je dat? Geweldig, dan kun je het allemaal weer missen. Audi komt tot de abrupte conclusie dat het terugkeert naar een merksysteem dat, ongeacht het type aandrijving, kan worden onderscheiden door script en positionering.

Het onderscheid tussen brandstofefficiënte elektrische voertuigen en brandstofefficiënte voertuigen bleek zeer moeilijk te zijn. Na een gesprek met klanten en het verkoopnetwerk heeft de Audi Board dit besloten. Het getal achter de A en Q’s verwijst meestal naar de lage en hoge ontwerpen, maar ze specificeren niet meer wat voor soort krachtcentrale. Audi keert vervolgens terug naar hoe het vroeger was. Hoewel het bedrijf dit nu doet, zijn we er rustig tevreden mee.

De toevoegingen van TFSI e, TFSI en e-tron kunnen in de toekomst helpen om onderscheid te maken tussen elektrische aandrijvingen en traditionele brandstofmotoraandrijfsystemen. De verschillende bodymodellen zijn aangegeven met Avant, Limousine en Sportback.

No A7: De bekende A6 blijft A6

Het bleek een tijdje dat de A6 met verbrandingsmotor uiteindelijk bekend staat als de wagen. De populaire A6 staat nog steeds bekend als de A6, en dat schema is nu verlaten. Technisch gezien kan dit afwijken van de gloednieuwe Audi A6 e-tron, maar het lijkt erop dat het bedrijf daar vrede mee heeft gesloten.

Is de huidige wagen (voorheen A4 genoemd) een A4? Nee, zegt Audi. Modellen die al op de markt zijn zullen naar verwachting geen vrijwillige naamwijzigingen ondergaan. Dat lijkt de enige regel die anders is. Het grillige marketingteam kan daar meteen op terugkomen.

Heb je een fout opgemerkt? Mail ons. Daar zijn we blij om.

Plaats een kenteken review

Plaats een reactie