De productie van natuurlijke autobikers met een traditioneel ontwerp is nog steeds koning bij Morgan Motor Company. De zuigers staan op een rij, en weten niet alleen wat hun klanten willen, maar ook wat ze willen.
Een zes-in-line BMW boost motor wordt weer gebruikt voor de Morgan Plus Six. Echter, niet alles in de Engelse huidige vintage is zoals gedateerd.
Morgan op “hernieuwde’ software
Morgan’s nieuwe software, genaamd CXV, neemt zelfs terug naar oude functies. Het nieuwste model heeft een aluminium kader dat is gelijmd. Dit heeft het voordeel van licht gewicht en vrij zijn van lasverbindingen, bouten en moeren.
Dat is cruciaal als je een scherper en lichter programma wilt maken. De pionier van de verborgen Morgan, , weegt slechts 1, 075 kilo.
Trouwens, de verse onderste eenheid niest niet in de Morgan Plus Six uit de winkels. Hij staat bovenaan de line-up met de Zes binnen.
Meer over het nieuwe voertuig van de activiteiten automobielfabrikant
Het sportwagenbedrijf moet de technische details van het ontwerp nog bekendmaken. Maar we weten dat in het voorjaar van 2025 de opening zal plaatsvinden. Wil je de Morgan in zijn geheel leren? Abonneer u op de volledig Autovision Nieuwsbrief.
Heb je een fout opgemerkt? Mail ons. Daar zijn we blij om.